Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoiko N.-
dc.date.accessioned2025-04-11T10:03:27Z-
dc.date.available2025-04-11T10:03:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationMarketing product policy : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / Comp. N. Boiko. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 14 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35835-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) level.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectgoodsuk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcommodity marketuk_UA
dc.titleMarketing product policy : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.269РП_075бак_ОК27Англ_Маркетингова товарна політика_Бойко.pdf553,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.