Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус Н. О.-
dc.contributor.authorЗінченко О. А.-
dc.date.accessioned2025-04-18T10:00:36Z-
dc.date.available2025-04-18T10:00:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПрус Н. О. Формування навичок аудіювання у студентів під час викладання іспанської мови / Н. О. Прус, О. А. Зінченко // Інноваційна педагогіка. «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». - 2025. – Вип. 79. – Т. 2. - С. 51-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35872-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування навичок аудіювання під час викладання іспанської мови студентам закладів вищої освіти. Узагальнено підходи до визначення аудіювання як навчальної діяльності (ключова компетентність для вивчення іноземної мови, через яку засвоюються як лексичні одиниці, так і граматична побудова речення; сприйняття та розуміння усного тексту, спрямованого на тренування розуміння на слух, особливо в освітніх контекстах; перцептивна діяльність, яка поєднує сприйняття та розуміння усної мови, яка тісно пов’язана з пам’яттю). Визначені відмінні риси аудіювання (реактивний вид мовленнєвої діяльності, подібний до читання; орієнтоване на отримання або передачу інформації; первинною формою аудіювання є внутрішній механізм слухового сприйняття, який спирається на психічні процеси, такі як слухове сприйняття, увага, розпізнавання, порівняння мовних елементів, ідентифікація тощо). Висвітлені проблеми, з якими може зіштовхнутися викладач під час формування навичок аудіювання (фонетичні особливості вимови іспаномовних мовців; нерозуміння соціолінгвістичної та соціокультурної компонентів спілкування; невміння студентів складати звуки, що почули у зв’язане повідомлення). Установлено, що ефективним є формування навичок аудіювання, дотримуючись переходу від простих вправ на аудіювання до більш складних (прослуховування іспаномовного повідомлення без подальшого реагування; прослуховування іспаномовного повідомлення і надання короткої відповіді; прослуховування іспаномовного повідомлення і надання довгої відповіді). Представлено особливості кожного з цих видів роботи. Зроблено висновок, що формування навичок аудіювання є важливим компонентом викладання іноземної мови, яке має впроваджуватися на будь-якому етапі викладання, враховуючи мовну підготовку та вмотивованість студентів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectаудіювання як навчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectформування навичок аудіюванняuk_UA
dc.subjectіспанська моваuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleФормування навичок аудіювання у студентів під час викладання іспанської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
інноваційна педагогіка.pdf158,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.