Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. О.-
dc.date.accessioned2025-04-21T15:34:36Z-
dc.date.available2025-04-21T15:34:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯстремська О. О. Оцінювання репутації підприємства як результату емоційних вражень / О. О. Ястремська // Інновації та науковий потенціал світу: збірник наукових праць з матеріалами VI Міжнародної наукової конференції, м. Рівне, 18 квітня, 2025 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2025. — С. 46 – 54.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35882-
dc.description.abstractУ статті узагальнено визначення поняття репутації підприємства, її складові та методи оцінювання. Викладено пропозиції, за якими в умовах економіки вражень репутацію підприємств доцільно визначати за видами вражень: патріотичними, ідеологічними, психологічними, соціологічними, культурними з використанням часткових показників, об’єднаних в інтегральний за кожним видом вражень за допомогою таксономічних показників розвитку та у загальний інтегральний показник репутації як за формулою середньоарифметичного. В якості основних методів оцінювання репутації запропоновано використовувати багатовимірний факторний аналіз, таксономічний показник, експертні методи, метод золотого перетину, прогнозування загального інтегрального показника з використання регресійного аналізу та кривих зростання. Запропоновано заходи з підвищення репутації підприємств у реальному і віртуальному просторі з урахуванням впливу на бренд підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectвиди враженьuk_UA
dc.subjectбагатовимірний факторний аналізuk_UA
dc.subjectтаксономічний показник розвиткуuk_UA
dc.subjectекспертні методиuk_UA
dc.subjectметод золотого перетинуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleОцінювання репутації підприємства як результату емоційних враженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська О_стаття.pdf472,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.