Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлудова И. В.-
dc.date.accessioned2012-05-08T10:20:40Z-
dc.date.available2012-05-08T10:20:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБлудова И. В. Эволюция маркетинга / И. В. Блудова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 83 - 85en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/358-
dc.description.abstractРассмотрен маркетинг, его эволюция, рассмотрены позиции возникновения потребностей маркетинга из разных литературных источников, как зарубежных, так и отечественных.en_US
dc.description.abstractThe paper is devoted to marketing, its evolution, it regards the position of marketing needs of various literary sources, both foreign and domestic.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпроизводствоen_US
dc.subjectпотребительская стоимостьen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectторговляen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.titleЭволюция маркетингаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138"71"en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Блудова И. В. Эволюция маркетинга.pdf368,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.