Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазаренко Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-23T12:16:41Z | - |
dc.date.available | 2025-04-23T12:16:41Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Лазаренко Т. В. Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів / Т. В. Лазаренко // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тенденції: матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 лютого 2025 р. – Харків:Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025. – С. 127-131. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається порівняльний аналіз трьох методів навчання іноземних мов ¬ сюжетної лінії (Storyline), рольової гри (Role Play) та розповідання історій (Storytelling) ¬ в контексті розвитку комунікативних навичок студентів, які навчаються за спеціальностями міжнародного спрямування. Автор аналізує особливості кожного методу, їх переваги, відмінності та можливості застосування в освітньому процесі. За допомогою прикладу навчальної ситуації, пов’язаної з вибором локації для бізнесу, демонструється практична реалізація кожного методу. Зроблено висновок, що ефективність цих підходів залежить від рівня підготовки студентів, навчальної мети та контексту застосування, а їх інтеграція в освітній процес сприяє розвитку ключових мовних і професійних компетентностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UA |
dc.subject | метод сюжетної лінії | uk_UA |
dc.subject | рольова гра | uk_UA |
dc.subject | сторітелінг | uk_UA |
dc.subject | навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | мовна компетентність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.title | Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_2_Лазаренко.pdf | 238,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.