Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазаренко Т. В.-
dc.date.accessioned2025-04-23T12:16:41Z-
dc.date.available2025-04-23T12:16:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛазаренко Т. В. Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів / Т. В. Лазаренко // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тенденції: матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 лютого 2025 р. – Харків:Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025. – С. 127-131.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912-
dc.description.abstractУ статті розглядається порівняльний аналіз трьох методів навчання іноземних мов ¬ сюжетної лінії (Storyline), рольової гри (Role Play) та розповідання історій (Storytelling) ¬ в контексті розвитку комунікативних навичок студентів, які навчаються за спеціальностями міжнародного спрямування. Автор аналізує особливості кожного методу, їх переваги, відмінності та можливості застосування в освітньому процесі. За допомогою прикладу навчальної ситуації, пов’язаної з вибором локації для бізнесу, демонструється практична реалізація кожного методу. Зроблено висновок, що ефективність цих підходів залежить від рівня підготовки студентів, навчальної мети та контексту застосування, а їх інтеграція в освітній процес сприяє розвитку ключових мовних і професійних компетентностей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectметод сюжетної лініїuk_UA
dc.subjectрольова граuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectмовна компетентністьuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.titleПорівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_2_Лазаренко.pdf238,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.