Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуликова Н. А.-
dc.contributor.authorЛымарь Л. Н.-
dc.date.accessioned2025-04-28T12:27:53Z-
dc.date.available2025-04-28T12:27:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКуликова Н. А. Альтернативный маркетинг как перспективная составляющая маркетинговой политики коммуникаций / Н. А. Куликов, Л. Н.Лымарь // Економіка розвитку. – 2008. – № 4 (48). – С. 39-41.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35966-
dc.description.abstractIn this article the possibility using the verbal marketing is examined as perspective direction of marketing policy of communications. Efficiency of promoting a product is grounded with the use of social nets, namely creation of the specialized portal of buyers.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectконцепция маркетингаuk_UA
dc.subjectисследование рынкаuk_UA
dc.subjectконцепция «4P»uk_UA
dc.subjectмаркетинговая коммуникацияuk_UA
dc.subjectальтернативный маркетингuk_UA
dc.titleАльтернативный маркетинг как перспективная составляющая маркетинговой политики коммуникацийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
куликова.pdf538,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.