Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35999
Назва: Дослідження ефекту мультиплікатора на рівні економіки підприємства
Автори: Богуславський Є. І.
Шибалкіна Ю. С.
Теми: конкурентні переваги
мультиплікатор компліментарності
формула для розрахунку мультиплікатора
Дата публікації: 2008
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Богуславський Є. І. Дослідження ефекту мультиплікатора на рівні економіки підприємства / Є. І. Богуславський, Ю. С. Шибалкін // Економіка розвитку. – 2008. – № 4 (48). – С. 70-73.
Короткий огляд (реферат): The article consists of scientific proof of principally new strategy of improving the results of enterprise activity on the oversttoked market, which is based on the idea of existing the multiplier of the complementary goods and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35999
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
богуславський.pdf572,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.