Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 281-290 зі 392 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Formation of the strategy of the company in international businessLytvynenko A.; Lytvynenko E.
2022Міжнародна торгівля в умовах цифровізації глобальной економікиЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2022The Impact of the Covid-19 Pandemic on the Dynamics of Financial Instruments in the World TradeOtenko I.; Hrabynskyi I.; Lytvynenko A.; Lytvynenko E.; Povoroznyk M.; Nikitin D.
2022Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO GroupParkhomenko O.; Iarmosh O.
2022Features of the development of the enterprise's export strategyParkhomenko N.
2022International experience of forming the city brandParkhomenko N.
2023Інформаційно-аналітичне забезпечення управління соціально-трудовими відносинамиМішина С. В.; Мішин О. Ю.
2022Micro and macro approaches in the concept of doing businessHorbachevskyy N. P.; Murenets I. H.
2024Стратегічна відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності в міжнародному бізнесіЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2023Імпламентація у систему управління сучасних підходів забезпечення економічної безпеки підприємстваІванієнко В. В.