Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36035
Назва: Globalisation and digital transformation: new strategic challenges for international businesses
Автори: Matkobozhyk S.
Lytvynenko A.
Теми: globalisation
digital transformation
international entrepreneurship
strategic challenges
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Matkobozhyk S. Globalisation and digital transformation: new strategic challenges for international businesses / S. Matkobozhyk, A. Lytvynenko // International Scientific Journal «Internauka». Series: «Economic Sciences». – 2025. – № 4.
Короткий огляд (реферат): The accelerating pace of globalization and digital transformation is reshaping the operational and strategic frameworks of international enterprises. As businesses increasingly transcend national borders, they face growing pressure to integrate digital technologies across all areas of activity, re-evaluate traditional management models, and enhance their competitive advantages in a highly interconnected and rapidly changing world. The ability of companies to adapt to this digital reality largely determines their position in the global economic environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36035
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Globalisation and digital transformation_new strategic challenges for international businesses.pdf381,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.