Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ушкальов В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-01T20:22:54Z | - |
dc.date.available | 2025-05-01T20:22:54Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ушкальов В. Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі / В. Ушкальов // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р.) : тези допов. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 2. - С. 805–807. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071 | - |
dc.description.abstract | В роботі здійснено теоретичне узагальнення психологічних особливостей, що обумовлюють успіх використання штучного інтелекту (ШІ) в сфері освіти. Доведено, що успішність використання ШІ в освіті значною мірою обумовлюється системою психологічних чинників, до яких слід віднести: сприйняття та ставлення до ШІ суб’єктів освітнього процесу, мотивація використання інструментів ШІ, довіра до інструментів ШІ та наявність сформованих поведінкових стратегій використання ШІ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | психологія освіти | uk_UA |
dc.title | Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ЕПОБ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ушкальов_тези.pdf | 427,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.