Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшкальов В.-
dc.date.accessioned2025-05-01T20:22:54Z-
dc.date.available2025-05-01T20:22:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУшкальов В. Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі / В. Ушкальов // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р.) : тези допов. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 2. - С. 805–807.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071-
dc.description.abstractВ роботі здійснено теоретичне узагальнення психологічних особливостей, що обумовлюють успіх використання штучного інтелекту (ШІ) в сфері освіти. Доведено, що успішність використання ШІ в освіті значною мірою обумовлюється системою психологічних чинників, до яких слід віднести: сприйняття та ставлення до ШІ суб’єктів освітнього процесу, мотивація використання інструментів ШІ, довіра до інструментів ШІ та наявність сформованих поведінкових стратегій використання ШІ.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпсихологія освітиuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов_тези.pdf427,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.