Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГур’янова Л. С.-
dc.contributor.authorЄвсєєв О. С.-
dc.contributor.authorСімакова М. Р.-
dc.date.accessioned2025-05-04T20:40:18Z-
dc.date.available2025-05-04T20:40:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГур’янова Л. С. Використання генеративного штучного інтелекту в менеджменті проектів розробки 3D-моделей ігрового оточення / Л. С. Гур’янова, О. С. Євсєєв, М. Р. Сімакова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Економічна». – 2024. – Вип. 107. - С. 5-18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36097-
dc.description.abstractДослідження орієнтоване на розробку сучасної технології створення 3D-моделей елементів оточення для комп'ютерних ігор із використанням генеративних нейронних мереж. Це дає змогу суттєво прискорити процес розробки кінцевого продукту, підвищуючи якість та унікальність 3D-контенту, а також забезпечити відповідність дизайну загальним вимогам комп'ютерної гри. У статті обґрунтовано доцільність використання інструментів штучного інтелекту для створення прототипів 3D-моделей елементів оточення та запропоновано оптимізовану технологію їх розробки. В роботі досліджуються особливості технологічного процесу, який включає два основних етапи: генерацію моделей за допомогою генеративних нейронних мереж та їх подальше доопрацювання у програмному середовищі 3D-моделювання. Окремо акцентовано увагу на перевагах використання генеративного штучного інтелекту для автоматизації базових етапів розробки, що дозволяє художникам більше зосереджуватись на деталізації, текстуруванні та анімації елементів. Зокрема, зроблено акцент на інтеграції автоматизованих інструментів із класичними підходами 3D-моделювання, що дозволяє покращити ефективність командної роботи та оптимізувати ресурсозатрати. Проаналізовано впровадження нових AI-інструментів, таких як Sloyd.ai, CSM та Lumalabs, для створення 3D-моделей, що відповідають вимогам ігрових рушіїв. Проведена апробація запропонованої технології у процесі створення елементів оточення для комп'ютерної гри "The Gallery", розробленої в рамках міжнародного проєкту, продемонструвала ефективність поєднання швидкості генерації AI з якістю ручного доопрацювання. У роботі висвітлено перспективи подальшого розвитку технології, які передбачають вдосконалення генеративних нейромереж та їх інтеграцію з рушіями ігор. Запропонований підхід є перспективним для оптимізації процесу створення контенту та забезпечення балансу між швидкістю, якістю та унікальністю продукту.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subject3D-модельuk_UA
dc.subjectменеджмент проектівuk_UA
dc.subjectелементи оточення комп’ютерної гриuk_UA
dc.subjectтехнологія розробкиuk_UA
dc.subjectгенеративний штучний інтелектuk_UA
dc.titleВикористання генеративного штучного інтелекту в менеджменті проектів розробки 3D-моделей ігрового оточенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24830-Article Text-48943-1-10-20250122.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.