Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГур’янова Л. С.-
dc.contributor.authorЄвсєєв О. С.-
dc.contributor.authorПанасенко О. В.-
dc.contributor.authorЛаптєв О. О.-
dc.date.accessioned2025-05-04T20:44:40Z-
dc.date.available2025-05-04T20:44:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГур’янова Л. С. Прийняття рішень у бізнесі на ринку відеоігор: методи машинного навчання / Л. С. Гур’янова, О. С. Євсєєв, О. В. Панасенко та ін. // Бізнес Інформ. - 2024. - №12. - C. 147–153.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36098-
dc.description.abstractУ статті показано, що продуктовий IT-бізнес, зокрема ринок відеоігор, характеризується високими темпами розвитку, що приваблює все більшу кількість компаній до цього сегмента і водночас приводить до посилення конкуренції, яка за своєю природою є глобальною. Це викликає необхідність розробки релевантних моделей прийняття рішень. Проведений аналіз показав, що на даний час значна увага приділена застосуванню методів машинного навчання в різних контурах управління маркетинговою діяльністю продуктових IT-компаній, зокрема ігрових IT: стратегічному, тактичному, оперативному. Розглянуто проблематику, починаючи з трендів розвитку ігрових IT і розробки моделей переключення, проєктування й адаптації продукту до визначення впливу функціонального або емоційного контенту на динаміку обсягу продажів продуктових IT. Але, незважаючи на ефективність наявних підходів, недостатню увагу приділено моделям лід-скорингу, моделям прогнозування відтоку клієнтів продуктових IT. Запропонований методичний підхід до побудови моделей класифікації клієнтів, який заснований на логіт-аналізі та включає такі основні блоки: обґрунтування системи предикторів; розробка моделей бінарного вибору; фільтрація факторних змінних; тестування мультиколінеарності; усунення мультиколінеарності, тестування якості моделі та прогнозування. Запропонований підхід апробований на даних продуктової IT-компанії. Роздроблені моделі лід-скорингу, моделі прогнозування відтоку клієнтів, що забезпечують задовільну якість розпізнавання та дають можливість визначити маркетингові детермінанти, які впливають на збільшення ймовірності конвертації (придбання продукту) та підвищення лояльності клієнтів до компанії, довгострокового використання продукту. Отримані результати можуть бути використані в системі управління маркетинговою діяльністю продуктової IT-компанії, зокрема на ринку ігрових IT, для визначення найбільш релевантних маркетингових стратегій, спрямованих на збільшення обсягів продажів та втримання клієнтів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectприйняття рішеньuk_UA
dc.subjectпродуктовий IT-бізнесuk_UA
dc.subjectіндустрія комп’ютерних відеоігорuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectметоди машинного навчанняuk_UA
dc.titleПрийняття рішень у бізнесі на ринку відеоігор: методи машинного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2024-12_0-pages-147_153.pdf2,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.