Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36114
Назва: Управління кар’єрним зростанням працівників сфери гостинності та рекреації
Автори: Алдошина М. В.
Козубова Н. В.
Теми: кар’єрне зростання
кар’єрний шлях
готель
сфера гостинності
працівник
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Алдошина М.В. Управління кар’єрним зростанням працівників сфери гостинності та рекреації / М. В. Алдошина, Н. В. Козубова // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 48.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням щодо управління кар’єрним зростанням працівників сфери гостинності та рекреації. Зазначено, що кар'єрний ріст будь-якого працівника залежить не лише від його власних зусиль, але й від зусиль підприємства. На кар'єрне зростання працівників готельного підприємства мають вплив такі ланки готелю: як керівник підрозділу; служба управління персоналом; колеги. Представлена узагальнена періодизація кар’єри, яка залежить від віку працівника. У статі розглянуті зовнішні кар'єрні фактори, котрі розділені на дві сфери: загальну (позаслужбову) та спеціальну (службову). Зазначено, що сфера гостинності та рекреації це – особлива сфера послуг, у якій велика увага приділяється особистим якостям працівників. Визначені особисті якості працівників, які є найбільш необхідними для успішної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36114
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_стаття 4.pdf186,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.