Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБатуліна І. В.-
dc.contributor.authorЯресько К. В.-
dc.date.accessioned2025-05-06T05:58:36Z-
dc.date.available2025-05-06T05:58:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБатуліна І. В. Особливості розроблення комунікаційних стратегій для неприбуткових організацій в Україні / І. В. Батуліна, К. В. Яресько // Комунікаційні технології та їх роль у сучасному інформаційному просторі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Київ: Державний університет «Київський авіаційний інститут», 2025. – С. 9–13.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36135-
dc.description.abstractУ сучасних умовах цифрової трансформації неприбуткові організації відіграють важливу роль у вирішенні суспільно значущих питань. Проте для досягнення своїх цілей вони потребують якісної комунікаційної підтримки, адже привернути увагу аудиторії стає дедалі складніше через зростаючу конкуренцію. Українські неприбуткові організації стикаються з численними викликами, зокрема обмеженими ресурсами, недостатнім рівнем суспільної довіри та високою інтенсивністю інформаційних потоків. Успішна комунікаційна стратегія дозволяє залучати нових партнерів, волонтерів та ефективно взаємодіяти з аудиторією. Дослідження присвячене аналізу специфіки розробки комунікаційних стратегій для українських неприбуткових організацій із врахуванням соціокультурних та інформаційних особливостей. Для досягнення поставленої мети використано методи аналізу наукових та літературних джерел, а також порівняльний аналіз ефективності різних комунікаційних підходів у соціальних мережах. Отримані результати можуть бути корисними для оптимізації комунікаційної діяльності неприбуткових організацій та розробки більш ефективних стратегій залучення аудиторії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectнеприбуткові організаціїuk_UA
dc.subjectінформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.titleОсобливості розроблення комунікаційних стратегій для неприбуткових організацій в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Батуліна І.В..pdf205,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.