Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШитоха А. О.-
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.date.accessioned2025-05-08T14:01:17Z-
dc.date.available2025-05-08T14:01:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШитоха А. О. Нові медійні формати як інструмент популяризації книги та читання / А. О. Шитоха, науковий керівник: О. Г. Зима // Комунікаційні технології та їх роль в сучасному інформаційному просторі : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19 березня 2025. – 2025.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36189-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання нових медійних форматів як інструменту популяризації книги та читання у цифрову епоху. Соціальні мережі, відеоблоги, подкасти, Telegram-канали та аудіокниги дозволяють значно розширити читацьку аудиторію та зробити літературу більш доступною. Акцент зроблено на інтерактивних механізмах, які забезпечують залучення молодої аудиторії та сприяють формуванню нових форм читацької культури. Автор аналізує ефективність різних цифрових платформ у поширенні книжкового контенту та підкреслює необхідність подальших досліджень у цій сфері.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнові медіаuk_UA
dc.subjectчитанняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцифрові форматиuk_UA
dc.subjectпопуляризація літературиuk_UA
dc.subjectаудіокнигиuk_UA
dc.subjectподкастиuk_UA
dc.titleНові медійні формати як інструмент популяризації книги та читанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шитоха А..pdf396,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.