Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36217
Назва: Розвиток організації процесу продажів виробів підприємств текстильної промисловості в сучасних умовах
Автори: Рожко В. І.
Теми: текстильні вироби вітчизняного виробництва
модель швидких продажів
сучасна асортиментна політика
модель Вілсона
Дата публікації: 2007
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Рожко В. І. Розвиток організації процесу продажів виробів підприємств текстильної промисловості в сучасних умовах / В. І. Рожко // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 95-97.
Короткий огляд (реферат): In the article the development of enterprises of textile industry in modern conditions is analyzed. To increase the competitiveness of domestic enterprises of a textile industry, recommendations concerning textile products sales organization on the basis of fast model of sale introduction, are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36217
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
рожко.pdf398,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.