Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаньков К. М.-
dc.date.accessioned2025-05-12T12:01:32Z-
dc.date.available2025-05-12T12:01:32Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТаньков К. М. Концептуальні положення організації сервісного забезпечення продукції підприємства / К. М. Таньков // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 97-102.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36218-
dc.description.abstractIn this article methodic approaches to the organization of serviceable provision of an enterprise are considered. These approaches are based on the total conception. There is a useful supply, consumer’s perception and competitor ability of serviceable product "commodity and service" in this conception.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectінтенсивне розширення сфери обслуговуванняuk_UA
dc.subjectвиди сервісуuk_UA
dc.subjectсукупна виробничо-сервісна пропозиціяuk_UA
dc.subjectроль маркетингуuk_UA
dc.titleКонцептуальні положення організації сервісного забезпечення продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
таньков.pdf470,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.