Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36280
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цайджин Чжан | - |
dc.contributor.author | Гризун Л. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-19T16:19:22Z | - |
dc.date.available | 2025-05-19T16:19:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Цайджин Чжан Створення інформаційного освітнього середовища як підагогічна умова формування іншомовної комунікативної компетентності учнів у закладах неформальної освіти Китаю / Цайджин Чжан , Л. Гризун // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2024. - Вип. 62. - С. 80–91. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36280 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто актуальну проблему формування іншомовної комунікативної компе-тентність (ІКК) учнів в закладах неформальної освіти Китаю. У роботі обґрунтовано, що створення інформаційного освітнього середовища для формування ІКК учнів у закладах не-формальної освіти Китаю як однієї із провідних педагогічних умов такого формування пот-ребує окремого пророблення. Проведено аналіз особливостей іншомовної неформальної освіти в КНР, сформульовано сутність ІКК та визначено її основні компоненти. Проаналізо-вано сутність інформаційного середовища сучасного навчального закладу. Виокремлено складові такого середовища для успішного формування іншомовної комунікативної компе-тентності учнів в закладах неформальної освіти Китаю. Висвітлено сутність і наповнення кожної складової середовища, спрямованої на формування відповідного компонента ІКК уч-нів: інформаційно-технологічна складова середовища призначена для формування та розви-тку лінгвістичного компонента ІКК; мотиваційна складова, що є системою мотиваційних факторів, спрямована на формування соціолінгвістичного та прагматичного компонента ІКК учнів; комунікативна складова середовища має забезпечувати розвиток практично-діяльнісного компонента ІКК. Проаналізовано зв’язок між виокремленими складовими та їх багатофункціональність. Встановлено, що означене середовище має бути побудовано у такий спосіб, щоб надавати учням гнучкий та динамічний простір для навчання та спілкування. Воно має постійно розвиватися, оновлюватися, доповнюватися, зусиллями як викладацького складу, так і самих учнів. Отже, інформаційне освітнє середовище, структуроване і побудо-ване за такими засадами, можна розглядати як ефективний засіб розвитку ІКК учнів, адже воно є системою складових, скерованих на розвиток усіх компонент означеної компетентно-сті у комплексі. Побудова та впровадження такого середовища слід вважати необхідною умо-вою формування та розвитку ІКК учнів у закладах неформальної освіти Китаю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | учні закладів неформальної освіти | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта КНР | uk_UA |
dc.subject | інформаційне освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Створення інформаційного освітнього середовища як підагогічна умова форму-вання іншомовної комунікативної компетентності учнів у закладах неформаль-ної освіти Китаю | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_ГризунЧжанЦайджин_1.pdf | 376,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.