Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:53:29Z-
dc.date.available2025-05-22T10:53:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМартиненко М. В. Підвищення якості продукції на основі опитування персоналу та споживачів / М. В. Мартиненко // Економіка розвитку. – 2007. – № 2 (42). – С. 68-70.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36335-
dc.description.abstractThe article deals with the results of research based on the questioning personnel of the industrial enterprise oriented on the analysis of influence of labour resources quality on the quality of products.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectопитування персоналуuk_UA
dc.titleПідвищення якості продукції на основі опитування персоналу та споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мартиненко.pdf726,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.