Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36343
Назва: Розвиток навичок ведення фахової дискусії на заняттях з «фахової іноземної мови» економічного профілю
Автори: Михайлюк Н. В.
Драган О. А.
Лещінська А. В.
Теми: фахова дискусія
фахова іноземна мова
комунікативні здібності
мозковий штурм
навчальний процес
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Михайлюк Н. В. Розвиток навичок ведення фахової дискусії на заняттях з «фахової іноземної мови» економічного профілю / Н.В. Михайлюк, О.А. Драган, А.В. Лещінська // «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» журнал. – 2025. - №1(31). - С. 412-420.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про вміння вести фахову дискусію українською мовою як один з видів компетентностей, яким повинен оволодіти іноземний здобувач вищої освіти в процесі вивчення навчальної дисципліни «Фахова іноземна мова». Ця навчальна дисципліна має за мету формування необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах; формування навичок практичного володіння мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; підвищення загального освітнього рівня здобувачів. Дискусія розглядається як метод широкого публічного обговорення спірного питання, де сам процес комунікації між учасниками повинен бути відкритим та доброзичливим та має принести певний позитивний результат. Для того, щоб дискусія була корисною і принесла позитивний результат, бажано дотримуватись певних правил: не викликати у опонента стану роздратування, не принижувати гідності опонента, поважати його, не відволікати від теми обговорення, поступатися опоненту тим, чим можна поступитися, якщо Ваші погляди не збігаються, вміти слухати критику, не піддаватись своїм емоціям та амбіціям. Фахова дискусія має свої особливості. Вона передбачає обговорення питань, що стосуються професійної компетентності та обов’язків фахівця економічної галузі, економічних питань. Вона є однією з форм розвитку комунікативної компетентності іноземних здобувачів вищої освіти, високий рівень володіння якою дає можливість ефективно проявляти свої професійні здібності при виконанні службових обов’язків на робочому місці у трудовому колективі. Одним з ефективних методів проведення фахової дискусії є «Мозковий штурм», який сприяє розвитку критичного мислення, активізацію розумової діяльності, творчої та комунікативної активності здобувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36343
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19547-Текст статті-21716-1-10-20250211.pdf257,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.