Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36360
Назва: Засади управління конкурентною стійкістю підприємства в умовах воєнного стану
Автори: Пасько М. І.
Теми: конкурентоспроможність
конкурентна стійкість
конкурентні переваги
напрями формування конкурентоспроможності
управління конкурентною стійкістю
оцінювання конкурентної стійкості
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Засади управління конкурентною стійкістю підприємства в умовах воєнного стану / М.І. Пасько / Трансформація соціально-економічних систем в умовах глобалізації = Transformation of socio-economic systems in the context of globalization : колективна монографія / за ред. д.е.н., проф. Чобіток В. І. – Харків : Вид. Іванченка І. С., 2025. – С. 527-550.
Короткий огляд (реферат): У розділі досліджено сутнісне наповнення поняття конкурентостійкості підприємства та запропоновано під конкурентостійкістю розуміти спроможність підприємства впродовж тривалого періоду часу забезпечувати і підтримувати високий рівень конкурентоспроможності шляхом створення конкурентних переваг як із використанням можливостей зовнішнього середовища, так і за рахунок використання запасу конкурентоспроможності в умовах нестабільності та невизначеності. Доповнено визначальні напрями діяльності підприємства для формування конкурентоспроможності та забезпечення її стійкості такими напрямами, як формування клієнтського капіталу та соціальна відповідальність. Визначено основні загрози для стійкості конкурентоспроможності підприємства в умовах воєнного стану та узагальнено ризики, їх сутність та заходи із мінімізації їх впливу на конкурентну стійкість підприємств. Запропоновано модель управління конкурентною стійкістю, яка поєднує концептуальні основи організаційно-економічної моделі управління конкурентоспроможністю та етапи оцінки та підвищення рівня конкурентної стійкості підприємства. Розглянуто методичні підходи до оцінювання конкурентної стійкості, в якості основних критерії оцінки якої виступають ефективність, відповідність, адаптивність. Наведено класифікацію методів оцінки конкурентоспроможності підприємства, які можна розглядати і як методи оцінювання конкурентної стійкості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36360
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько М._Розділ монографії.pdf570,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.