Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. О.-
dc.date.accessioned2025-05-26T10:33:14Z-
dc.date.available2025-05-26T10:33:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯстремська О. О. Стратегії переговорів підприємства з партнерами з урахуванням особливостей економки вражень / О. О. Ястремська // Економіка, управління та фінансові механізми в умовах глобальної нестабільності : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18-19 квітня 2025 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2025. – С. 168 – 172.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36378-
dc.description.abstractУ статті доведено доцільність використання особливостей економічних відносин за економічною вражень в сучасних умовах господарювання. Розкрито особливості раціональних вражень, що ґрунтуються на атрактивності та емоційних враженнях, та емоційних вражень, які характеризують репутацію підприємств. Співставляючи раціональні та емоційні враження, підприємство запропоновано позиціонувати у матриці стратегій, шо являє собою дев’ять квадрантів, розподілених методом золотого перетину. У кожному квадранті запропоновано розташовувати стратегії розвитку підприємств та стратегії переговорів, які обрано за традиційними видами як стратегії: домінування, співробітництва, маніпуляції, суперництва, компромісу, пристосування, ігнорування. Їх розташування у матриці визначено на інформаційно-комунікаційним форсайтом на основі експертних методів. Застосування думок експертів перевірено на узгодженість за значеннями конфіцієнту конкордації та керитерія Пірсона. Описано особливості застосування стратегій та правила практичного впровадження.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпереговориuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectорганізаційно-комунікаційний форсайтuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectатрактивністьuk_UA
dc.subjectзолотий перетинuk_UA
dc.subjectматриця стратегійuk_UA
dc.titleСтратегії переговорів підприємства з партнерами з урахуванням особливостей економки враженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська Олеся О._тези.pdf168,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.