Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко Д. О.-
dc.date.accessioned2025-05-26T18:08:25Z-
dc.date.available2025-05-26T18:08:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТерещенко Д. О. Теоретичні засади візуального контенту в соціальних мережах як інструмент просування малого бізнесу / Д. О. Терещенко // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук : матеріали VIII Міжнародної студентської наукової конференції, Ужгород, 9 травня 2025 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця : ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. — С. 288–289.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36392-
dc.description.abstractУ роботі окреслено роль візуального контенту як інструменту цифрової комунікації малого бізнесу в соціальних мережах. Зосереджено увагу на його функціональних особливостях, форматах подачі, принципах естетичного оформлення та впливі на взаємодію з аудиторією. Окремо розглянуто значення візуального сторітелінгу, контенту, створеного користувачами (UGC), та адаптації до алгоритмів платформи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвізуальний контентuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectUGCuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectцифрова комунікаціяuk_UA
dc.titleТеоретичні засади візуального контенту в соціальних мережах як інструмент просування малого бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терещенко.Теоретичні засади.Текст.pdf369,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.