Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТонєва К. В.-
dc.contributor.authorТонева К. В.-
dc.contributor.authorTonieva K. V.-
dc.date.accessioned2013-09-17T08:10:27Z-
dc.date.available2013-09-17T08:10:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчання / укл. К. В. Тонєва. ─ Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. ─ 24 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3642-
dc.description.abstractНаведено методичні рекомендації та запитання для самостійної підготовки й самодіагностики з навчальної дисципліни, вивчення якої необхідне майбутнім фахівцям для організації, планування та контролю результатів маркетингової діяльності підприємств. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчання.en_US
dc.description.abstractПредставлены методические рекомендации и вопросы для самостоятельной подготовки и самодиагностики по учебной дисциплине, необходимые будущим специалистам для организации, планирования и контроля результатов маркетинговой деятельности предприятий. Рекомендовано для студентов специальности 8.03060102 "Менеджмент инновационной деятельности" дневной формы обучения.en_US
dc.description.abstractGuidelines and questions for self-study and self-diagnosis in the academic discipline the learning of which is necessary for future specialists in order to organize, plan and control the results of enterprises’ marketing activity are presented. Recommended for students of the speciality 8.03060102 "Management of Innovative Activity".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectдослідження ринку інноваційen_US
dc.subjectмаркетингові рішенняen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectинновацияen_US
dc.subjectмаркетинг инновацийen_US
dc.subjectисследование рынка инновацийen_US
dc.subjectмаркетинговые решенияen_US
dc.subjectкоммуникационная политикаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectmarketing innovationen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectmarketing solutionsen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.titleМетодичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчанняen_US
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к самостоятельной работе по учебной дисциплине "Маркетинг инноваций" для студентов специальности 8.03060102 "Менеджмент инновационной деятельности" дневной формы обученияen_US
dc.title.alternativeGuidelines for self-study of the academic discipline "Innovation Marketing" for full-time students of the speciality 8.03060102 "Management of Innovative Activity"en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.