Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко Д. С.-
dc.contributor.authorБодянський К. О.-
dc.date.accessioned2025-05-29T09:47:42Z-
dc.date.available2025-05-29T09:47:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБутенко Д. С. Адаптація асортименту магазинів роздрібної торгівлі до потреб споживачів / Д. С. Бутенко, К. О. Бодянський // Сучасний стан, проблем та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем ^ матеріали V Міжнародної науково-практичничної конференції, 16 травня 2025 р. - Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2025. – С. 14-16.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36435-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто сучасні методи аналізу асортименту продукції та споживчих потреб в умовах інтенсивного розвитку ринку та розширення конкурентного середовища. Акцентовано увагу на вдосконаленні системи адаптації асортименту та значенню пріоритету потреб споживачів у прийнятті рішень щодо вдосконалення та модернізації системи відбору асортименту магазинів. Обґрунтовано необхідність у підвищенні клієнтоорієнтованості асортиментного складу товарів підприємств, що дозволить підвищити конкурентоспроможність на сучасному ринку роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectадаптація асортиментуuk_UA
dc.subjectспоживчі потребиuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectаналіз асортиментуuk_UA
dc.titleАдаптація асортименту магазинів роздрібної торгівлі до потреб споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butenko.tezy (2).pdf226,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.