Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36442
Назва: | Багатоконтурна адаптація у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти |
Автори: | Пушкар О. Полякова Г. |
Теми: | багатоконтурна адаптація цифрове освітнє середовище адаптивне освітнє середовище адаптивне цифрове середовище заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Пушкар О. Багатоконтурна адаптація у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти / О. Пушкар, Г. Полякова // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка». – 2024. – Вип. 19 (37). |
Короткий огляд (реферат): | Дана робота присвячена проблемі побудови цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти на основі створення багатоконтурної взаємної адаптації студента і освітнього середовища. Дана проблема зумовлена: по-перше, глобальним розвитком інформаційних та цифрових технологій, електронних засобів навчання, можливостей використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення телекомунікаційних мереж в освітньому процесі; по-друге, вимогами ринку праці до якості підготовки фахівців, зокрема їх практичної професійної підготовки; по-третє, індивідуальними освітніми потребами здобувачів вищої освіти та їхніми персональними навчальними особливостями. З одного боку розвиток технологій дозволяє зробити вищу освіту масовою, залучити до освітнього процесу кількісну цільову аудиторію, з другого, −виникає потреба в індивідуалізації та персоналізації навчання із врахуванням індивідуальних потреб і навчальних особливостей здобувачів вищої освіти. На вирішення цих проблем спрямовано пошук шляхів створення гнучкого адаптивного цифрового освітнього середовища. Метою дослідження є визначення контурів адаптації в процесі взаємодії цифрового освітнього середовища та учасників освітнього процесу для забезпечення якості професійної підготовки здобувачів вищої освіти шляхом побудови гнучкого, персоналізованого адаптивного освітнього середовища з використанням цифрових ресурсів. Визначено, що багатоконтурна адаптація розглядається як процес взаємодії інформаційного освітнього середовища і студента, при якому відбувається зміна структури, складу елементів та їх властивостей в системі «Студент –Викладач –Зміст освіти – Дидактичний програмний інтерфейс – Програмне забезпечення Персональних навчальних систем –Цифровий світовий простір науки і технологій. Запропоновано п’ять контурів адаптації у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти для реалізації освітньо-професійних, освітньо-наукових програм. Перший контур: Світовий Інтернет простір знань –Цифрове освітнє середовище (головний актор –педагог). Другий контур: Цифрове освітнє середовище – Студент (головний актор –програмний інструментарій адаптації дидактичного інтерфейсу). Третій контур: Студент –Зміст освіти, сценарій інформаційної роботи студента (актор –мультимедійні дидактичні інструменти). Четвертий контур: Студент – Медіа контент вільного вибору для навчальних завдань, лабораторних робіт і курсових проєктів (актор –студент що вибирає контент за своїм уподобанням). П’ятий контур: Цифрове освітнє середовище –Індивідуальна траєкторія навчання студента (актор –студент що використовує потужну систему гіпермедіа посилань на освітньому просторі). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36442 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МСТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
707-Article Text-1419-1-10-20240814.pdf | 509,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.