Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілієнко Д. С.-
dc.date.accessioned2025-05-29T21:10:33Z-
dc.date.available2025-05-29T21:10:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБілієнко Д. С. Створення інтернет-магазину для торгівлі товарами / Д. С. Білієнко, Науковий керівник: К. В. Тимошенко // Формування сучасної науки: методика та практика : матеріали VII Всеукраїнської студентської наукової конференції, 23 травня, 2025 р. - Київ: ГО «Молодіжна наукова ліга», 2025. – С. 72-74.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36447-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто особливості створення інтернет-магазину в контексті стрімкого розвитку електронної комерції в Україні та світі. Проаналізовано ключові етапи запуску онлайн-торгівлі: від вибору платформи, технічної реалізації, інтеграції платіжних систем до просування за допомогою SEO, реклами та соціальних мереж. Визначено основні виклики, такі як конкуренція, кібербезпека, логістика, а також перспективи розвитку ринку. Надано практичні рекомендації для підприємців, що прагнуть успішно вийти на онлайн-ринок.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectонлайн-торгівляuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectSEOuk_UA
dc.subjectмобільна комерціяuk_UA
dc.titleСтворення інтернет-магазину для торгівлі товарамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Білієнко.pdf194,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.