Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36497
Назва: Розроблення сету 3D-моделей атрибутів комп'ютерної гри
Автори: Лиша А. К.
Теми: 3D-моделювання
комп’ютерна гра
ігрові атрибути
геймдизайн
процедурне текстурування
стилізація
інтерактивність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лиша А. К. Розроблення сету 3D-моделей атрибутів комп'ютерної гри / А. К. Лиша, науковий керівник: Т. Ю. Андрющенко // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень: матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, м. Рівне, 30 травня, 2025 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 410-411.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядається процес розроблення сету 3D-моделей атрибутів для комп’ютерної гри пригодницько-фентезійного жанру «В пошуках скарбів». Актуальність дослідження зумовлена стрімким розвитком ігрової індустрії та зростаючими вимогами до якості 3D-контенту. У роботі акцентується увага на поєднанні візуальної привабливості, стилістичної узгодженості, функціональності та технічної ефективності моделей. Розглядаються принципи створення оптимізованих, геймплейно-орієнтованих 3D-об'єктів, придатних до інтеграції в сучасні ігрові рушії з урахуванням новітніх технологій візуалізації, таких як PBR та процедурне текстурування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36497
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція_Лиша.pdf675,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.