Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36497
Назва: | Розроблення сету 3D-моделей атрибутів комп'ютерної гри |
Автори: | Лиша А. К. |
Теми: | 3D-моделювання комп’ютерна гра ігрові атрибути геймдизайн процедурне текстурування стилізація інтерактивність |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Лиша А. К. Розроблення сету 3D-моделей атрибутів комп'ютерної гри / А. К. Лиша, науковий керівник: Т. Ю. Андрющенко // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень: матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, м. Рівне, 30 травня, 2025 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 410-411. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглядається процес розроблення сету 3D-моделей атрибутів для комп’ютерної гри пригодницько-фентезійного жанру «В пошуках скарбів». Актуальність дослідження зумовлена стрімким розвитком ігрової індустрії та зростаючими вимогами до якості 3D-контенту. У роботі акцентується увага на поєднанні візуальної привабливості, стилістичної узгодженості, функціональності та технічної ефективності моделей. Розглядаються принципи створення оптимізованих, геймплейно-орієнтованих 3D-об'єктів, придатних до інтеграції в сучасні ігрові рушії з урахуванням новітніх технологій візуалізації, таких як PBR та процедурне текстурування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36497 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів (МСТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Конференція_Лиша.pdf | 675,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.