Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриневич Л. В.-
dc.date.accessioned2025-06-03T08:00:38Z-
dc.date.available2025-06-03T08:00:38Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГриневич Л. В. Формування свідомості через засвоєння знань на лекції / Л. В. Гриневич // Економіка розвитку. – 2007. – № 4 (44). – С. 18-20.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36509-
dc.description.abstractThe principle of consciousness comprises the conscious and fissile attitudes (relations) to training, comprehension of an explored material and conscious application of knowledge in practice. Adhering a principle of consciousness application of knowledge, the teacher first of all carries on struggle with formal memorization of material by the schoolboys. The main points is that as a result of training the student has gained skills of coming up to a question self-dependently, that is rather urgent within the framework of the approach implantation.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectпринцип свідомостіuk_UA
dc.subjectзасвоєння знаньuk_UA
dc.subjectнаочністьuk_UA
dc.subjectсамостійне навчанняuk_UA
dc.titleФормування свідомості через засвоєння знань на лекціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гриневич.pdf603,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.