Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36577
Назва: Promoting emotional literacy in the efl classroom
Автори: Chekhratova O.
Pohorielova T.
Теми: emotional literacy
language learning
emotional intelligence
EFL
soft skills
reflective writing
storytelling
motivation
personal growth
inclusive education
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Chekhratova O. Promoting emotional literacy in the efl classroom / O. Chekhratova, T. Pohorielova // Сучасні філологічні і методичні студії : проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти, 24 квітня 2025 р. : тези допов. / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. - Харків, 2025. - С. 167-170.
Короткий огляд (реферат): The abstract explores the importance of emotional literacy in language education, emphasising its role in fostering learners’ motivation, self-awareness, and personal growth. It highlights effective strategies such as reflective writing, storytelling, role-play, and collaborative projects that help develop emotional intelligence in English as a Foreign Language (EFL) contexts. The integration of emotional literacy into both student and teacher training curricula is advocated to enhance academic and emotional outcomes in diverse educational settings.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36577
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Погорєлова Чехратова.pdf310,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.