Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумська Г. М.-
dc.contributor.authorЛитвиненко Ж. С.-
dc.date.accessioned2025-06-05T10:39:15Z-
dc.date.available2025-06-05T10:39:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШумська Г. М. Особливості маркетингового ціноутворення та визна-чення стратегії на цифрових ринкових просторах / Г. М. Шумська, Ж. С. Литвиненко // Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облі-кового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприєм-ством : матеріали ХVІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 травня 2025 р. : тези допов. – Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2025. – Вип. 17. – С. 560 – 562.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36604-
dc.description.abstractАвторами підкреслено, що маркетингові стратегії ціноутворення є не-від’ємною складовою управління сучасним підприємством, особливо в умовах трансформаційної економіки, яка характеризується нестабільніс-тю, швидкими змінами попиту та пропозиції, а також високим рівнем кон-куренції. При цьому цифровий маркетинг відіграє ключову роль у процесі ціноутворення підприємств в умовах трансформаційної економіки, оскіль-ки він надає нові інструменти та можливості для аналізу ринку, форму-вання ціни та забезпечення її адаптивності до швидкозмінного економіч-ного середовища. Завдяки широкому впровадженню цифрових техноло-гій, підприємства отримують доступ до великих обсягів даних, які дозво-ляють приймати обґрунтовані рішення щодо ціноутворення. Наголошено на тому, що у складних умовах трансформаційної економіки та в умовах викликів, які постали перед нашою державою, маркетингове ціноутво-рення на засадах цифровізації допомагає сучасним підприємствам зали-шатися конкурентоспроможними, адаптуватися до змін на ринку та ефек-тивно задовольняти потреби споживачів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectстратегії ціноутворенняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectтрансформаційна економікаuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингового ціноутворення та визначення стратегії на цифрових ринкових просторахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумська_Литвиненко_тези.pdf156,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.