Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorParkhomenko N.-
dc.date.accessioned2025-06-05T20:33:08Z-
dc.date.available2025-06-05T20:33:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationParkhomenko N. The impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise / N. Parkhomenko // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : Proceedings of scientific and pedagogical internship, October 28 – December 8, 2024, Riga, Latvia). - Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. P.125-126.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36617-
dc.description.abstractThe impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise is considered. Indicators of digitalization of international marketing activities of the enterprise are determined. The directions of influence of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise are formed and characterized.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectinternational marketing activitiesuk_UA
dc.subjectdigitalization strategiesuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.titleThe impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parkhomenko.pdf342,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.