Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М.-
dc.date.accessioned2025-06-16T21:48:39Z-
dc.date.available2025-06-16T21:48:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАлдошина М. Івент-маркетинг як інструмент просування туристичного підприємства на ринку / М. Алдошина // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. - Переяслав, 2025. - Вип. 107. С. 8-10.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36729-
dc.description.abstractУ статті розглянуто івент-маркетинг, як інструмент просування для туристичних підприємств та дієвий механізм органічної взаємодії між бізнесом та споживачами. Наведено основні принципи організації та проведення заходів даного типу, наведено приклади впровадження івент-заходів у маркетингову діяльність туроператора «Join UP!».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectівент-маркетингuk_UA
dc.subjectівент-західuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleІвент-маркетинг як інструмент просування туристичного підприємства на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина тези (1).pdf301,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.