Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М.-
dc.date.accessioned2025-06-16T21:51:04Z-
dc.date.available2025-06-16T21:51:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАлдошина М. Маркетинговий аспект сучасного просування туристичних напрямків / М. Алдошина // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : матеріали ІII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 20 лютого 2025 р. : тези допов. / за заг. ред. С. М. Домбровської. - Черкаси : НУЦЗ України, 2025. - С. 103-105.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36730-
dc.description.abstractПроаналізовано нові погляди на туристичні інтереси споживачів, що з’явились за останні роки після пандемічної світової кризи. Визначено основні напрямки ефективних рекламних кампаній у туризмі. Розглянуто особливості нативної реклами, як актуального інструменту формування лояльного сприйняття рекламних кампаній серед споживачів туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтуристичні інтересиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.titleМаркетинговий аспект сучасного просування туристичних напрямківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина тези (2).pdf92,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.