Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36761
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курцева О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T20:18:45Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T20:18:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Курцева О. Основні критерії типології освітніх сайтів / О. Курцева // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2025. - Вип. 83. - Том 2 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36761 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні критерії типології освітніх сайтів, що є важливим аспектом у дослідженні сучасних цифрових освітніх платформ. Зокрема, визначено значення таких характеристик, як цільова аудиторія, тип контенту, функціональність, технологічні особливості та методики навчання, які є ключовими для класифікації онлайн-ресурсів у сфері освіти. Цільова аудиторія визначає, для кого створено той чи інший сайт: цеможуть бути школярі, студенти, педагоги або широке коло користувачів, зацікавлених у підвищенні рівня знань. Тип контенту також відіграє вагому роль, адже освітні платформи можуть спеціалізуватися на текстових матеріалах, відеоуроках, інтерактивних завданнях, тестах або комбінувати кілька форматів. Функціональність сайтів охоплює можливість доступу до матеріалів, інтерактивну взаємодію з користувачами, використання штучного інтелекту для персоналізації навчального процесу тощо. Технологічн іособливості враховують адаптивний дизайн, сумісність із різними пристроями, використання сучасних мов програмування та платформ для створення контенту. Методики навчання, які реалізуються на освітніх сайтах, спрямовані на ефективне засвоєння матеріалу, мотивацію користувачів і розвиток їхніх навичок самостійного навчання. Типологія освітніх сайтів сприяє систематизації існуючих платформ і визначенню основних напрямків їх розвитку, що дозволяє удосконалити використання цифрових технологій в освітньому процесі. Це також дає змогу краще оцінювати якість освітніх ресурсів, адаптувати їх до потреб користувачів і сприяти створенню нових ефективних рішень у сфері цифрової освіти. Зрозуміла й структурована класифікація онлайн-платформ допомагає розробникам, педагогам і дослідникам знайти оптимальні шляхи для інтеграції інновацій у навчальнийпроцес. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | освітні сайти | uk_UA |
dc.subject | типологія | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | інтерактивність | uk_UA |
dc.subject | доступність | uk_UA |
dc.title | Основні критерії типології освітніх сайтів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (КМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курцева - ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ТИПОЛОГІЇ ОСВІТНІХ САЙТІВ.pdf | 322,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.