Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурцева О. В.-
dc.date.accessioned2025-06-18T20:24:13Z-
dc.date.available2025-06-18T20:24:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКурцева О. В. Принципи та норми дидактичного дизайну на прикладі українських освітніх сайтів «НА УРОК», «PROMETHEUS», «EDERA» / О. В. Курцева // Український мистецтвознавчий дискурс. – 2024. – Вип. 6.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36762-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні принципи та норми дидактичного дизайну на прикладі популярних українських освітніх платформ, таких як “На урок”, Prometheus та EdEra. Розглянуто ключові аспекти створення ефективних навчальних ресурсів, серед яких виділено доступність, інтерактивність, персоналізацію, візуальну привабливість та мотивацію користувачів. Дослідження акцентує увагу на важливості доступності навчальних матеріалів для різних категорій учнів, зокрема тих, які мають обмежені можливості чи різний рівень базових знань. Підкреслюється, що інтерактивні елементи, такі як тести, відеоуроки, симуляції та завдання з автоматичною перевіркою, допомагають зробити навчальний процес більш динамічним і захопливим. Персоналізація навчання розглядається як важливий компонент, що дозволяє адаптувати зміст курсів до індивідуальних потреб кожного учня чи студента. Особливу увагу приділено питанням візуальної привабливості, яка сприяє утриманню уваги користувачів, а також мотивації, що забезпечує тривале залучення до навчального процесу. У статті проведено аналіз сучасних досліджень у сфері дидактичного дизайну, що дозволило оцінити вплив зазначених принципів на ефективність навчання. Завдяки розгляду практичних прикладів із роботи платформ “На урок”, Prometheus та EdEra, продемонстровано, як інтеграція цих принципів сприяє формуванню якісного освітнього контенту, який відповідає викликам сучасної освіти. Також наголошується на перспективних напрямках удосконалення навчальних ресурсів з урахуванням нових технологій та потреб користувачів, включаючи впровадження штучного інтелекту, гейміфікації та мобільних додатків.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдидактичний дизайнuk_UA
dc.subjectонлайн-освітаuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectосвітні платформиuk_UA
dc.subject“На урок”uk_UA
dc.subjectPrometheusuk_UA
dc.subjectEdErauk_UA
dc.titleПринципи та норми дидактичного дизайну на прикладі українських освітніх сайтів «НА УРОК», «PROMETHEUS», «EDERA»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (КМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курцева - ПРИНЦИПИ ТА НОРМИ ДИДАКТИЧНОГО ДИЗАЙНУ.pdf314,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.