Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупир О. М.-
dc.date.accessioned2025-06-18T20:49:35Z-
dc.date.available2025-06-18T20:49:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧупир О. М. Емпатія як основа дизайн-мислення в підприємництві / О. М. Чупир // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2025. - № 89. - С. 73-84.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36766-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення емпатії як визначального фактору для глибокого розуміння потреб, прихованих бажань, мотивацій і проблем користувачів, що є необхідною передумовою для створення інноваційних, релевантних і цінних продуктів і послуг у сфері підприємництва. Виявлено значення емпатії для побудови міцних відносин зі споживачами, що є ключем до забезпечення довгострокової лояльності та стабільного зростання бізнесу. Представлено роль емпатії як незамінного інструменту в ідентифікації користувацьких потреб у дизайн-мисленні в підприємницькій діяльності. Розкрито вагомий вплив емпатії в процесі ідентифікації потреб споживачів у контексті застосування дизайн-мислення у сфері підприємництва, підкреслюючи її важливість для розробки рішень, які максимально відповідають очікуванням та потребам ринку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectдизайн-мисленняuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectлюдиноцентричністьuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectспівпереживанняuk_UA
dc.titleЕмпатія як основа дизайн-мислення в підприємництвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чупир_ЕМПАТІЯ ЯК ОСНОВА ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ.pdf529,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.