Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБукрєєва О. В.-
dc.date.accessioned2025-06-23T13:21:35Z-
dc.date.available2025-06-23T13:21:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБукрєєва О. В. Розбір популярних стратегій ведення професійних Instagram-сторінок / Букрєєва О. В., науковий керівник Г.В. Старкова // Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація: матеріали IV Міжнар. наук. конф., 20 червня 2025 р. / М-во культури України та інформ. політики, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец., Міжнар. центр наукових досліджень. — Чернігів : МЦНД, 2025. — С. 261–265.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36832-
dc.description.abstractУ науковій публікації аналізуються сучасні стратегії ведення професійних Instagram-акаунтів (станом на 6 квітня 2025 р.), зосереджуючись на емотивному та динамічному контенті (короткі відео), активному використанні сторіс, хайлайтів, прямих ефірів і каруселей. Досліджено інструменти інтерактивності — опитування, вікторини, стікери — та адаптацію до трендів, гейміфікацію, співпрацю з локальними інфлюенсерами і аналітику поведінки аудиторії. Наведено приклади українських брендів і фахівців у сферах дизайну, косметології, фітнесу, кулінарії і моди, для яких ці підходи ефективні для формування лояльної спільноти та підвищення професійного іміджу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectконтент стратегіяuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectемоційний маркетингuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectлокальні інфлюенсериuk_UA
dc.titleРозбір популярних стратегій ведення професійних Instagram-сторінокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Букрєєва О.В._Текст .pdf837,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.