Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолста О. О.-
dc.date.accessioned2025-06-27T08:55:34Z-
dc.date.available2025-06-27T08:55:34Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТолста О. О. Проблеми ціноутворення на ринку програмних продуктів / О. О. Толста // Економіка розвитку. – 2006. – С. 33-35.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36892-
dc.description.abstractIn the article the price formation problems on the software market are considered. The main factors affecting on the software price formation are singled out. The price formation methods with taking into account their opportunity to be used for software price formation and specific character of the software development are classified.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectпрограмний продуктuk_UA
dc.subjectметоди ціноутворенняuk_UA
dc.subjectцілі підприємстваuk_UA
dc.titleПроблеми ціноутворення на ринку програмних продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
толста.pdf581,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.