Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36926
Назва: Development of Creative Projects and Soft Skills in Marketing. guidelines to comprehensive training for Master's (second) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing"
Автори: Kotelnikova I.
Теми: creativity
creative marketing
soft skills
project development
creative thinking
marketing strategy
skill building
Дата публікації: 2024
Видавництво: S. Kuznets KhNUE
Бібліографічний опис: Development of Creative Projects and Soft Skills in Marketing. Guidelines to comprehensive training for Master's (second) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing" [Electronic resource] / compiled by I. Kotelnikova ; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. — E-text data (781 KБ). — Kharkiv : S. Kuznets KhNUE, 2024.. — 35 p. : il. — Recommend. : p. 30.— The title screen.
Короткий огляд (реферат): The structure, the content and the course of conducting the training are presented. The purpose, the input data, the competences, description of the stages of training, didactic methods and techniques, the structure and content of the training session, forms of control and criteria for evaluating the effectiveness of training, description of the results of the training are given. For Master's (second) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36926
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-Котельникова Ю.М.pdf781,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.