Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуцанок Е. В.-
dc.date.accessioned2013-09-19T10:36:03Z-
dc.date.available2013-09-19T10:36:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКуцанок Е. В. КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ БУДУЩЕГО МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУ / Е. В. Куцанок // Управління розвитком. - 2013. - №9. - С. 101-103en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3695-
dc.description.abstractОбоснована актуальность развития коммуникативной компетен¬тности специалистов, работающих в системе отношений "человек – человек". Доказана необходимость формирования этого профессионального качества во время обучения в институте, поскольку менеджеры по туризму обязаны устанавливать взаимовыгодные контакты с потребителями услуг.en_US
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність розвитку комунікативної компетентності спеціалістів, які працюють у системі відносин "людина – людина". Доведено необхідність формування такої професійної якості під час навчання в інституті, оскільки менеджери з туризму повинні встановлювати взаємовигідні контакти зі споживачами послуг.en_US
dc.description.abstractThe topicality of developing communicative competence of the specialists in the "human – human" sphere has been substantiated. The necessity of forming this professional quality in the process of study has been proved as long as tourism managers have to make mutually beneficial contacts with their service consumers.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectкоммуникацииen_US
dc.subjectкомпетентностьen_US
dc.subjectменеджер по туризмуen_US
dc.titleКОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ БУДУЩЕГО МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУen_US
dc.subject.udcУДК [005.91:81’2766]:338.48en_US
Розташовується у зібраннях:№ 9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.