Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗима О.-
dc.date.accessioned2025-08-04T10:09:42Z-
dc.date.available2025-08-04T10:09:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗима О. Моделювання поведінки споживача розважального контенту з урахуванням цифрових технологій / О. Зима // - Інтегровані комунікації. – 2025. - №1 (19). - С. 42–49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36973-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей споживання розважального контенту молодими людьми в Україні в умовах цифрової трансформації та розвитку новітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальність теми обумовлена зростанням ролі соціальних мереж, стримінгових сервісів та платформ з користувацьким контентом, які дедалі більше замінюють традиційні канали медіапоширення, як-от телебачення чи друковані видання. Метою дослідження є моделювання поведінки молодої людини як споживача розважального контенту, з урахуванням цифрових технологій для покращення психологічного стану молоді та підвищення якості медійного продукту. На основі останніх досліджень Gradus Research, Digital Global Overview Report та інших джерел показано зміщення акцентів у медіаспоживанні молодіжної аудиторії на користь розваг і візуального контенту. Молоді користувачі віком 18–30 років (покоління Z та молодші міленіали), які є найбільш активною групою в інтернеті та соціальних мережах, серед мотивацій споживання контенту, виокремлюють такі: ескапізм, потребу в емоційному розвантаженні, соціалізацію, прагнення до самовираження. Значна увага приділена впливу психологічного стану на вибір типу контенту: у стресовому стані перевага надають гумористичному, легкому або короткому відеоконтенту, тоді як у стані емоційного піднесення споживачі надають перевагу активному, динамічному відео (спортивні шоу, музичні кліпи тощо). У статті розроблено блок-схему процесу прийняття рішення щодо перегляду контенту, що охоплює мотивацію, алгоритмічний або ручний пошук, оцінку характеристик контенту, відповідність очікуванням та фінальне рішення – перегляд або відмова. У процесі розглядаються різні чинники вибору розважального контенту, які підсилює необхідність адаптації контенту до індивідуальних потреб споживача. Таким чином, у статті викладено системний підхід до розуміння молодіжного споживання розважального контенту, що враховує соціокультурні трансформації, технологічні тренди та психологічні аспекти поведінки. Представлений матеріал є важливим для фахівців з медіааналітики, цифрового маркетингу, соціології, психології та всіх, хто займається створенням і просуванням контенту для молодіжної аудиторії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрозважальний контентuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectмодель поведінкиuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпсихологічний станuk_UA
dc.titleМоделювання поведінки споживача розважального контенту з урахуванням цифрових технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зима_Ольга_379-Текст статті-1523-1-10-20250711.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.