Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкулова І. О.-
dc.date.accessioned2025-08-05T10:49:54Z-
dc.date.available2025-08-05T10:49:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationАкулова І. О. Маркетингові аспекти управління логістичними ланцюгами створення вартості / І. О. Акулова // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 65-67.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36996-
dc.description.abstractThe evolution of the marketing concepts of the partnership relations is presented. Recommendations for creation and use of the marketing mechanism of managing the logistical chains of cost creation are designed. The typology of logistical relations is motivated. The particularities of shaping of institutional fields of interaction are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectлогістична система підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова парадигмаuk_UA
dc.subjectпартнерські взаєминиuk_UA
dc.subjectметод послідовних поступокuk_UA
dc.subjectматричні методиuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти управління логістичними ланцюгами створення вартостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
акулова.pdf746,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.