Статті (МЕВББ) : [394] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 121 до 140 з 394
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Global social responsibility of business as a part of organization of its economic securityVoronyuk Y.
2023Trends in the Development of the World and Ukrainian Markets of Cosmetic HroductsParkhomenko N.; Denysiuk О.
2023Industrial development of region in context of globalizationand integration processes: case of Kharkiv region of UkraineParkhomenko N.
2023Organisational innovations as a component of the firm’s economic security system at the national and international levelsIarmosh O.
2023Entrepreneurial competences: state fostering and governanceIarmosh O.; Nesterenko R.
2023Безпекові компоненти підприємницької діяльності у глобальному економічному просторіВоронюк Є. В.
2023Інфраструктура міжнародного ринку капіталуВоронюк Є. В.; Кацаран С. С.
2022Інноваційні напрями розвитку підприємств машинобудування в Україні та світіВоронюк Є. В.
2023Важливість забезпечення зайнятості населення: проблематичний аспектВоронюк Є. В.; Хрипко А. Р.
2023Trade in the system of international businessVoroniuk Ye.; Malakhova M.
2023Pеcуpcне та ноpмативно-пpавове забезпечення креативного мислення у студентів в освітньому процесі закладу вищої освітиВоронюк Є. В.
2023Регулювання міжнародної торгівлі: види та інструментиВоронюк Є. В.; Черноколенко Д. В.
2023Сучасні проблеми підприємництва у міжнародному бізнесіІванієнко В. В.
2023Методичне забезпечення аналізу економічної безпеки на підприємствіМішин О. Ю.; Мішина С. В.
2023Formation of the strategy of the company in international businessLytvynenko A.; Lytvynenko E.
2023Інформаційно-аналітичне забезпечення управління соціально-трудовими відносинамиМішина С. В.; Мішин О. Ю.
2022Micro and macro approaches in the concept of doing businessHorbachevskyy N. P.; Murenets I. H.
2022International experience of forming the city brandParkhomenko N.
2022Features of the development of the enterprise's export strategyParkhomenko N.
2022Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO GroupParkhomenko O.; Iarmosh O.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 121 до 140 з 394