Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37007
Назва: | Психологічні чинники організації часу (тайм-менеджменту) здобувачами вищої освіти за спеціальністю «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом в бізнесі» |
Автори: | Пліско О. |
Теми: | психологічні чинники організації часу (тайм-менеджменту) |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Пліско О. Психологічні чинники організації часу (тайм-менеджменту) здобувачами вищої освіти за спеціальністю «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом в бізнесі» / О. Пліско [Електронний ресурс] // Особистість і суспільство: психосоціальні виміри ковітальної взаємодії: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 квітня 2025 р. : тези допов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2025. - С. 194-198. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто психологічні чинники організації часу (тайм-менеджменту) здобувачами вищої освіти за спеціальностю «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом у бізнесі». Актуальність дослідження зумовлена потребою формування у здобувачів вищої освівти навичок ефективного планування та управління часом, що стає особливо важливим в умовах воєнного стану та зростання дистанційної роботи. Теоретично проаналізовано ключові психологічні фактори тайм-менеджменту: мотивацію, цілепокладання, самодисципліну, самоконтроль, прокрастинацію, управління стресом, емоційний баланс, гнучкість та адаптивність. Емпіричне дослідження здійснено методом анкетування серед здобувачів освіти відповідних спеціальностей. Результати показали, що здобувачі спеціальності «Бізнес-адміністрування» мають більш розвинені навички тайм-менеджменту, що позитивно впливає на їхню ефективність та стресостійкість. Студенти спеціальності «Управління персоналом у бізнесі» демонструють нижчий рівень планування часу та вищу схильність до прокрастинації, що потребує вдосконалення їхніх підходів до організації часу. Дослідження підтвердило, що ефективне управління часом сприяє продуктивній ковітальній взаємодії та підвищенню особистої ефективності здобувачів освіти за даними спеціальностями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37007 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Plisko_Oksana_tezy 30.04.2025.pdf | 118,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.