Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пліско О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-05T12:47:53Z | - |
dc.date.available | 2025-08-05T12:47:53Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Пліско О. В. Тайм-менеджмент в контексті психології пам’яті: стратегії ефективного управління часом здобувачами вищої освіти за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом в бізнесі» / О.В. Пліско. [Електронний ресурс] // Пам’ять і особистість: матеріали науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження професора Григорія Кузьмича Середи, 29 травня 2025 р. : тези допов. - Харків, 2025. - С. 73-77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37009 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто актуальність ефективної організації часу здобувачами вищої освіти за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом у бізнесі». Підкреслюється стратегічне значення тайм-менеджменту для підвищення успішності навчання, розвитку лідерських та управлінських якостей, а також покращення когнітивних здібностей, зокрема пам’яті. Метою дослідження є теоретичний аналіз та емпіричне вивчення особливостей застосування технологій тайм-менеджменту серед студентів зазначених спеціальностей для розробки рекомендацій щодо оптимізації організації часу. У дослідженні застосовано теоретичні, емпіричні та статистичні методи, включаючи анкетування та t-тест Стьюдента. Результати показали відсутність статистично значущих відмінностей між групами, проте виявлено окремі відмінності щодо використання конкретних технік планування. Здобувачам освіти за спеціальністю «Бізнес-адміністрування» рекомендовано розширити арсенал цифрових інструментів тайм-менеджменту та аналізувати власну продуктивність, тоді як здобуачам осавіти за спеціальністю «Управління персоналом в бізнесі» — формувати стабільні звички, використовувати мотиваційні підходи та залучатися до обміну досвідом з однокурсниками. Загалом, ефективне управління часом сприяє покращенню пам’яті, підвищенню стресостійкості та ефективності освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | тайм-менеджмент в контексті психології пам’яті | uk_UA |
dc.title | Тайм-менеджмент в контексті психології пам’яті: стратегії ефективного управління часом здобувачами вищої освіти за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом в бізнесі» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пліско О.В._тези 29.05.2025.pdf | 334,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.