Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвіїв М. Я.-
dc.date.accessioned2025-09-12T12:06:11Z-
dc.date.available2025-09-12T12:06:11Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМатвіїв М. Я. Кібернетичний підхід до уточнення понятійного апарату дослідження маркетингового менеджменту освітніх послуг / М. Я. Матвіїв // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 106-108.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37260-
dc.description.abstractIn the article the peculiarities of developing the marketing management in condition of the transitional economy of Ukraine are considered. The theoretical bases are analyzed and the cybernetic approach to revision of national device of studing the marketing management of educational services is outlined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.subjectмаркетинг в освітіuk_UA
dc.subjectекономічна кібернетикаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.titleКібернетичний підхід до уточнення понятійного апарату дослідження маркетингового менеджменту освітніх послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
матвіїв.pdf564,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.