Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324
Назва: | Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів |
Автори: | Гордєєв А. С. |
Теми: | мультимедіа когнітивні особливості соціотип навчальні системи контент інформаційні системи |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Гордєєв А. С. Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів / А. С. Гордєєв // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції, 6 листопада 2024 р. - Київ, 2024. – С. 200 – 206. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проаналізовано, як когнітивні уподобання різних соціотипів здобувачів впливають на сприйняття мультимедійного навчального контенту. Такий підхід дозволяє реалізувати індивідуальну траєкторію навчання, орієнтуючись на особливості навичок кожного учня, що у свою чергу сприяє цілеспрямованому навчанню. Це було підтверджено покращенням результатів здобувачів, які йшли індивідуальними освітніми маршрутами, порівняно з учнями за традиційними методиками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МСТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник MTESA 2024_200-end_1-7.pdf | 717,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.