Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко Р. Н.-
dc.date.accessioned2025-10-16T12:27:28Z-
dc.date.available2025-10-16T12:27:28Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЯценко Р. Н. Модель выбора ценовой стратегии предприятия / Р. Н. Яценко // Економіка розвитку. – 2006. – № 3 (39). – С. 62-66.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37402-
dc.description.abstractIn the article the selecting model of price strategy of the enterprise is developed, the purposes of the enterprise are allocated, depending on its financial condition and opportunities the interrelation of the purposes and strategy is constructed, the expert analysis of factors for a choice of each price strategy is conducted.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectценовая стратегия предприятияuk_UA
dc.subjectмножество стратегийuk_UA
dc.subjectмножество факторовuk_UA
dc.subjectметод экспертных оценокuk_UA
dc.titleМодель выбора ценовой стратегии предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
яценко.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.