Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAndriushchenko T.-
dc.date.accessioned2025-10-21T18:19:03Z-
dc.date.available2025-10-21T18:19:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationAndriushchenko T. Harnessing artificial intelligence for innovation and business resilience in publishing / T. Andriushchenko // Лідерство, бізнес-процеси та стале майбутнє: зб. матеріалів наук.-практ. конференції, 27 вересня 2025 р. : тези допов. - Київ: Університет економіки та права «КРОК» / Бізнес Школа КРОК, 2025. – С. 38-40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37419-
dc.description.abstractThe article explores the role of artificial intelligence (AI) as a driving force for innovation and business resilience in the modern publishing industry. It emphasizes that the integration of AI into content creation, editing, and distribution processes enhances efficiency, reduces costs, and improves product personalization. Alongside technological advantages, the paper addresses ethical challenges related to authorship, information authenticity, and the preservation of human creativity.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectpublishinguk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectbusiness resilienceuk_UA
dc.subjectAI ethicsuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectauthorshipuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcontent personalizationuk_UA
dc.titleHarnessing artificial intelligence for innovation and business resilience in publishinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.